13 Ιανουαρίου, 2021 - In Ειδήσεις-Τελευταία Νέα‚ Έρευνες - Μελέτες By admin Comment off Μεγάλη έρευνα του Ε.Ε.Α. και της Pulse R.C. για τις καταναλωτικές συνήθειες των πολιτών εν μέσω της πανδημίας και το ρόλο του ηλεκτρονικού εμπορίου Aκολουθεί έρευνα αγοράς, παρακαλούμε όπως βρείτε τα επισυναπτόμενα αρχεία Σχετικά Αρχεία: ErevnatouE_F412.E.A.kaitisPULSERC_.pdf SymperasmataErevnasE_F382.E.A.-PULSERC.docx Previous Ψηφιακό Εργαστήριο «H Τεχνητή Νοημοσύνη στις Επιχειρήσεις», Τετάρτη 13/1/2021, 16:30 Next Οι επιπτώσεις της πανδημίας στις ελληνικές εισηγμένες επιχειρήσεις – Μελέτη PwC